Spôsob a cena dopravy

Cenník dopravy platný od 25.12. 2023

 

Objednávky do 25kg

Spôsob dopravy -
dopravca
Hodnota tovaru
Váha zásielky
Cena zásielky
(platba kartou a bankovým
prevodom) 
Cena zásielky
(na dobierku -
v hotovosti alebo kartou pri prevzatí) 
 

vyzdvihnutie na pobočke

Packeta

do 70 

do 5kg

4,20 

nad 70 

do 5kg

ZDARMA

1,20 

 

 

SPS

 
 
 

 

 

do 70 €

do 5kg

3,60 

5,10 

do 10kg

4,10 

5,60 

do 20kg

4,90 

6,40 

do 25kg

7,50 

nad 70 

do 25kg

ZDARMA

1,50 

Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH.

Minimálna hodnota tovaru objednávaného na dobierku je 10 €.

Objednávky nad 25kg

Spôsob dopravy -
dopravca
Hodnota tovaru
Váha zásielky
Cena zásielky
(platba kartou a bankovým
prevodom) 
Cena zásielky
(na dobierku -
v hotovosti alebo kartou pri prevzatí) 

 

 

SPS

 
 
 
 
 
 

do 70 €  

do 40kg

9,80 

11,30 

do 50kg

12 

13,50  

do 75kg

18  

19,50 

do 100kg

24  

25,50   

nad 70 70 €/25kg ZDARMA + každý ďalší balík/váha viď cenník "Objednávky do 25kg"príplatok +1,50  

Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH.

Minimálna hodnota tovaru objednávaného na dobierku je 10 €.

Bližšie informácie k spôsobu dopravy:  

                                                                             

A) prostredníctvom služby Packeta – t.j. tovar si osobne vyzdvihnete na pobočke Packeta.sk, ktorú ste si zvolili v objednávke

B) prostredníctvom prepravcu SPS – tovar Vám bude doručený na adresu uvedenú v objednávke

 

A)  Packeta    

Tovar prostrednícvtom Packety zasielame spravidla do nasledujúceho pracovného dňa od objednania alebo pripísania čiastky na náš účet v prípade platby platobnou kartou alebo vopred prevodom na účet. V predvianočnom období (október - december) sa táto lehota môže predĺžiť až na 7 pracovných dní.

Na Vami zvolenom výdajnom mieste Packeta.sk, které ste označili v objednávke, bude tovar k dispozícii spravidla do 24 - 48 hodín od expedovania.

Hneď, ako bude Vaša objednávka pripravená k vyzdvihnutiu, bude Vás Packeta informovať e-mailom a SMS, ktorá obsahuje kód potrebný pre vyzdvihnutie objednávky. Cestu zásielky na príslušnú pobočku môžete sledovať na www.packeta.sk v sekcii Track & Trace po zadaní čísla objednávky a Vášho mena a priezviska. Vaša zásielka bude na odbernom mieste uložená po dobu 7 dní. Od 1.11. do 20.12. je úložná doba skrátená na 5 dní s možnosťou predĺženia o maximálne 2 dni na výdajnom mieste a 2 dni v Z-BOXe s možnosťou predĺženia o maximálne 1 deň.

Pokiaľ potrebujete dodaciu dobu predĺžiť, kontaktujte Packetu telefonicky alebo to môžete urobiť aj sami v mobilnej aplikácii Packeta.

 

B) SPS 

Tovar Vám bude doručený na adresu uvedenú v objednávke.

Tovar prostrednícvtom prepravnej spoločnosti SPS zasielame spravidla do nasledujúceho pracovného dňa od objednania alebo pripísania čiastky na náš účet v prípade platby platobnou kartou alebo vopred prevodom na účet. V predvianočnom období (október - december) sa táto lehota môže predĺžiť až na 7 pracovných dní. Tovar Vám bude doručený spravidla do 24 hodín od expedovania.

 

Upozornenie:

Kontrola zásielky pri prevzatí od prepravnej firmy

Výnimočne sa môže stať, že sa v priebehu prepravy zásielka s objednaným tovarom nejakým spôsobom poškodí.

Pre tieto prípady odporúčame zásielku pri prevzatí vždy skontrolovať (t.j. viditeľné vady na prebale, počet balíkov pri objednávke väčšieho počtu ap.) a v prípade, že je zásielka nekompletná čí poškodená, jej prevzatie odmietnuť. Odmietnutie je potreba telefonicky bezodkladne oznámiť prevádzkovateľovi e-shopu na telefónne číslo +421 911 677 000.

V prípade skrytej vady u zásielky (kedy je napríklad tovar poškodený vplyvom prepravy alebo nie je kompletný), ktorá je zistená po jej prevzatí, je zákazník povinný toto oznámiť prepravnej firme (Packeta, SPS) bez zbytočného odkladu a vyžiadať si spísanie protokolu o škode. Následne pre rýchle vybavenie škodovej udalosti je potreba odskenovaný protokol o škode odoslať na e-mail obchod@mydlovysvet.sk. 

Keďže má prepravná firma právo sa presvedčiť o skutočnom stave poškodenia, prípadne strate časti obsahu zásielky, je potreba zásielku vždy ponechať v pôvodnom stave - t.j. zachovať aj obalový materiál, v ktorom bola sporná zásielka doručená.

V prípade, že máte možnosť, poškodenú zásielku vrátane jej obalu a obsahu vyfoťte kvôli zdokumentovaniu vzniknutej škody.