Spôsob a cena dopravy

Cenník dopravy platný od 2.7. 2020
 

Objednávky do 25kg

SPÔSOB DOPRAVY -
DOPRAVCA
HODNOTA TOVARU
váha zásielky
Cena zásielky
(platba kartou a bankovým
prevodom) 
Cena zásielky
(na dobierku -
v hotovosti pri prevzatí) 
 
vyzdvihnutie na pobočke

Zásielkovne

do 70 do 5kg2,00 2,60 
nad 70 
do 5kgZDARMA
0,60 

 

 

GLS

 
 
 

 

 

do 70 €

do 5kg
3,60 
4,45 
do 10kg
4,10 4,95 
do 20kg
4,90 5,75 
do 25kg5,40 6,25 
nad 70 do 25kgZDARMA0,85 

osobný odber Trenčín

bez obmedzenia

bez obmedzeniaZDARMAtento spôsob platby nie je možný
 
 

Objednávky nad 25kg

SPÔSOB DOPRAVY -
DOPRAVCA
HODNOTA TOVARU
váha zásielky
Cena zásielky
(platba kartou a bankovým
prevodom) 
Cena zásielky
(na dobierku -
v hotovosti pri prevzatí) 

 

 

GLS

 
 
 

 

 
 

do 70 €  

do 40kg9,80 10,65 
do 50kg10,80 11,65  
do 75kg16,20  17,05 
do 100kg21,60  22,45   
nad 70 70 €/25kg ZDARMA + každý ďalší balík viď cenník "Objednávky do 25kg"príplatok +0,85  

osobný odber Trenčín

bez obmedzenia

bez obmedzeniaZDARMAtento spôsob platby nie je možný
 
 
 

Bližšie informácie k spôsobu dopravy:  

                                                                             
A) prostredníctvom služby Zásielkovňa – t.j. tovar si osobne vyzdvihnete na pobočke Zásielkovna.sk, ktorú ste si zvolili v objednávke
 
B) prostredníctvom prepravcu GLS tovar Vám bude doručený na adresu uvedenú v objednávke
 
C) osobný odber v našej prevádzkarni v Trenčíne – tovar si osobne vyzdvihnete v našej prevádzkarni v rámci prevádzkovej doby na adrese Ľ. Stárka 2150/16, 911 05 Trenčín

A)  Zásielkovňa    

Na Vami zvolenom výdajnom mieste Zásielkovňa.sk, které ste označili v objednávke, bude tovar k dispozícii spravidla do 4 pracovných dní od objednania alebo pripísania čiastky na náš účet v prípade platby platobnou kartou alebo vopred prevodom na účet.

Uvedená dodacia lehota platí iba v prípade, že je tovar skladom v našom e-shope. V prípade, že je tovar skladom u dodávateľa, expedujeme ho do 10 kalendárnych dní. Pokiaľ tovar nie je k dispozici ani u dodávateľa, budeme Vás informovať o najbližšom možnom termíne jeho dodania.

Hneď, ako bude Vaša objednávka pripravená k vyzdvihnutiu, bude Vás Zásielkovňa.sk informovať e-mailom a SMS, ktorá obsahuje kód potrebný pre vyzdvihnutie objednávky. Cestu zásielky na príslušnú pobočku môžete sledovať na www.zasielkovna.sk v sekcii Track & Trace po zadaní čísla objednávky a Vášho mena a priezviska. Vaša zásielka bude na odbernom mieste uložená po dobu 7 dní. Pokiaľ potrebujete dodaciu dobu predĺžiť, kontaktujte nás telefonicky alebo emailom.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že výdajné miesta nie sú prevádzkované našou spoločnosťou.  Nejde teda o kamenné predajne ani pobočky Mydlovysvet.sk. Tovar si tu nie je možné vyberať. Výdajné miesta slúžia iba k prevzatiu predom objednaného tovaru.

 

 B) GLS 

Tovar Vám bude doručený na adresu uvedenú v objednávke.

Tovar prostrednícvtom prepravnej spoločnosti GLS zasielame spravidla do 3 pracovných dní od objednania alebo pripísania čiastky na náš účet v prípade platby platobnou kartou alebo vopred prevodom na účet. Tovar Vám bude doručený do 24 hodín od expedovania.

Deň vopred budete informovaný o doručení balíka zaslaním interaktívnej sms s číslom balíka, predpokladaným termínom doručenia a výškou dobierky. Odpoveďou na interaktívnu sms máte možnosť zmeniť deň doručenia zásielky.

V deň príchodu kuriéra budete prostredníctvom SMS informovaný o dvojhodinovom časovom okne, v ktorom Vám bude zásielka doručená.

Kuriér preverí totožnosť osoby, preberajúcej balík na základe predloženia dokladu.

Uvedená dodacia lehota platí iba v prípade, že je tovar skladom v našom e-shope. V prípade, že je tovar skladom u dodávateľa, expedujeme ho do 10 kalendárnych dní. Pokiaľ tovar nie je k dispozici ani u dodávateľa, budeme Vás informovať o najbližšom možnom termíne jeho dodania.

 C) Osobný odber v Trenčíne

         Predom objednaný a platobnou kartou alebo bankovým prevodom predom zaplatený tovar si môžete vyzdvihnúť v našej prevdádzkarni na adrese Ľ. Stárka 2150/16, 911 05 Trenčín v pondelok - štvrtok v čase od 7.00 do 15.30 hod, v piatok od 7.00 do 14.30 hod.
      
         Hneď, ako bude Vaša objednávka pripravená k vyzdvihnutiu, budeme Vás informovať e-mailom.
          
         Dovoľujeme si Vás upozorniť, že prevádzkareň nie je kamennou predajňou Mydlovysvet.sk. Tovar si tu nie je možné vyberať, slúži iba k prevzatiu predom objednaného tovaru.
 
            Prevádzkareň nie je vybavená na prijímanie hotovosti, t.j. osobné vyzdvihnutie tovaru je podmienené jeho zaplatením predom prevodom na náš účet.
 

 

Upozornenie:

Kontrola zásielky pri prevzatí od prepravnej firmy

Výnimočne sa môže stať, že sa v priebehu prepravy zásielka s objednaným tovarom nejakým spôsobom poškodí.
Pre tieto prípady odporúčame zásielku pri prevzatí vždy skontrolovať (t.j. viditeľné vady na prebale, počet balíkov pri objednávke väčšieho počtu ap.) a v prípade, že je zásielka nekompletná čí poškodená, jej prevzatie odmietnuť. Odmietnutie je potreba telefonicky bezodkladne oznámiť prevádzkovateľovi e-shopu na telefónne číslo +421 911 677 000.
V prípade skrytej vady u zásielky (kedy je napríklad tovar poškodený vplyvom prepravy alebo nie je kompletný), ktorá je zistená po jej prevzatí, je zákazník povinný toto oznámiť prepravnej firme (Zásielkovňa.sk, GLS) bez zbytočného odkladu a vyžiadať si spísanie protokolu o škode. Následne pre rýchle vybavenie škodovej udalosti je potreba odskenovaný protokol o škode odoslať na e-mail obchod@mydlovysvet.sk. 
Keďže má prepravná firma právo sa presvedčiť o skutočnom stave poškodenia, prípadne strate časti obsahu zásielky, je potreba zásielku vždy ponechať v pôvodnom stave - t.j. zachovať aj obalový materiál, v ktorom bola sporná zásielka doručená.
V prípade, že máte možnosť, poškodenú zásielku vrátane jej obalu a obsahu vyfoťte kvôli zdokumentovaniu vzniknutej škody.