Spôsob a cena dopravy

Cenník dopravy platný od 28.12. 2019
 

Objednávky do 25kg

SPÔSOB DOPRAVY -
DOPRAVCA
HODNOTA TOVARU
váha zásielky
Cena zásielky
(platba kartou a bankovým
prevodom) 
Cena zásielky
(na dobierku -
v hotovosti pri prevzatí) 
 
vyzdvihnutie na pobočke

Zásielkovne

do 70 do 5kg2,00 2,60 
nad 70 
do 5kgZDARMA
0,60 

 

 

GLS

 
 
 

 

 

do 70 €

do 5kg
3,35 
4,20 
do 10kg
3,85 4,70 
do 20kg
4,55 5,40 
do 25kg5,05 5,90 
nad 70 do 25kgZDARMA0,85 
osobný odber Trenčín -  pozastavené z bezpečnostných dôvodov - platí do odvolania
bez obmedzenia
bez obmedzeniaZDARMAtento spôsob platby nie je možný
 
 

Objednávky nad 25kg

SPÔSOB DOPRAVY -
DOPRAVCA
HODNOTA TOVARU
váha zásielky
Cena zásielky
(platba kartou a bankovým
prevodom) 
Cena zásielky
(na dobierku -
v hotovosti pri prevzatí) 

 

 

GLS

 
 
 

 

 
 

do 70 €  

do 40kg9,10 9,95 
do 50kg10,10 10,95  
do 75kg16,15  17,00 
do 100kg20,20  20,85   
nad 70 70 €/25kg ZDARMA + každý ďalší balík viď cenník "Objednávky do 25kg"príplatok +0,85  

osobný odber Trenčín - 

pozastavené z bezpečnostných dôvodov - platí do odvolania

bez obmedzenia
bez obmedzeniaZDARMAtento spôsob platby nie je možný
 
 
 

Bližšie informácie k spôsobu dopravy:  

                                                                             
A) prostredníctvom služby Zásielkovňa – t.j. tovar si osobne vyzdvihnete na pobočke Zásielkovna.sk, ktorú ste si zvolili v objednávke
 
B) prostredníctvom prepravcu GLS tovar Vám bude doručený na adresu uvedenú v objednávke
 
C) osobný odber v našej prevádzkarni v Trenčíne – tovar si osobne vyzdvihnete v našej prevádzkarni v rámci prevádzkovej doby na adrese Ľ. Stárka 2150/16, 911 05 Trenčín

A)  Zásielkovňa    

Na Vami zvolenom výdajnom mieste Zásielkovňa.sk, které ste označili v objednávke, bude tovar k dispozícii spravidla do 4 pracovných dní od objednania alebo pripísania čiastky na náš účet v prípade platby platobnou kartou alebo vopred prevodom na účet.

Uvedená dodacia lehota platí iba v prípade, že je tovar skladom v našom e-shope. V prípade, že je tovar skladom u dodávateľa, expedujeme ho do 10 kalendárnych dní. Pokiaľ tovar nie je k dispozici ani u dodávateľa, budeme Vás informovať o najbližšom možnom termíne jeho dodania.

Hneď, ako bude Vaša objednávka pripravená k vyzdvihnutiu, bude Vás Zásielkovňa.sk informovať e-mailom a SMS, ktorá obsahuje kód potrebný pre vyzdvihnutie objednávky. Cestu zásielky na príslušnú pobočku môžete sledovať na www.zasielkovna.sk v sekcii Track & Trace po zadaní čísla objednávky a Vášho mena a priezviska. Vaša zásielka bude na odbernom mieste uložená po dobu 7 dní. Pokiaľ potrebujete dodaciu dobu predĺžiť, kontaktujte nás telefonicky alebo emailom.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že výdajné miesta nie sú prevádzkované našou spoločnosťou.  Nejde teda o kamenné predajne ani pobočky Mydlovysvet.sk. Tovar si tu nie je možné vyberať. Výdajné miesta slúžia iba k prevzatiu predom objednaného tovaru.

 

 B) GLS 

Tovar Vám bude doručený na adresu uvedenú v objednávke.

Tovar prostrednícvtom prepravnej spoločnosti GLS zasielame spravidla do 3 pracovných dní od objednania alebo pripísania čiastky na náš účet v prípade platby platobnou kartou alebo vopred prevodom na účet. Tovar Vám bude doručený do 24 hodín od expedovania.

Deň vopred budete informovaný o doručení balíka zaslaním interaktívnej sms s číslom balíka, predpokladaným termínom doručenia a výškou dobierky. Odpoveďou na interaktívnu sms máte možnosť zmeniť deň doručenia zásielky.

V deň príchodu kuriéra budete prostredníctvom SMS informovaný o dvojhodinovom časovom okne, v ktorom Vám bude zásielka doručená.

Kuriér preverí totožnosť osoby, preberajúcej balík na základe predloženia dokladu.

Uvedená dodacia lehota platí iba v prípade, že je tovar skladom v našom e-shope. V prípade, že je tovar skladom u dodávateľa, expedujeme ho do 10 kalendárnych dní. Pokiaľ tovar nie je k dispozici ani u dodávateľa, budeme Vás informovať o najbližšom možnom termíne jeho dodania.

 C) Osobný odber v Trenčíne

         Predom objednaný a platobnou kartou alebo bankovým prevodom predom zaplatený tovar si môžete vyzdvihnúť v našej prevdádzkarni na adrese Ľ. Stárka 2150/16, 911 05 Trenčín v pondelok - štvrtok v čase od 7.00 do 15.30 hod, v piatok od 7.00 do 14.30 hod.
      
         Hneď, ako bude Vaša objednávka pripravená k vyzdvihnutiu, budeme Vás informovať e-mailom.
          
         Dovoľujeme si Vás upozorniť, že prevádzkareň nie je kamennou predajňou Mydlovysvet.sk. Tovar si tu nie je možné vyberať, slúži iba k prevzatiu predom objednaného tovaru.
 
            Prevádzkareň nie je vybavená na prijímanie hotovosti, t.j. osobné vyzdvihnutie tovaru je podmienené jeho zaplatením predom prevodom na náš účet.
 

 

Upozornenie:

Kontrola zásielky pri prevzatí od prepravnej firmy

Výnimočne sa môže stať, že sa v priebehu prepravy zásielka s objednaným tovarom nejakým spôsobom poškodí.
Pre tieto prípady odporúčame zásielku pri prevzatí vždy skontrolovať (t.j. viditeľné vady na prebale, počet balíkov pri objednávke väčšieho počtu ap.) a v prípade, že je zásielka nekompletná čí poškodená, jej prevzatie odmietnuť. Odmietnutie je potreba telefonicky bezodkladne oznámiť prevádzkovateľovi e-shopu na telefónne číslo +421 911 677 000.
V prípade skrytej vady u zásielky (kedy je napríklad tovar poškodený vplyvom prepravy alebo nie je kompletný), ktorá je zistená po jej prevzatí, je zákazník povinný toto oznámiť prepravnej firme (Zásielkovňa.sk, GLS) bez zbytočného odkladu a vyžiadať si spísanie protokolu o škode. Následne pre rýchle vybavenie škodovej udalosti je potreba odskenovaný protokol o škode odoslať na e-mail obchod@mydlovysvet.sk. 
Keďže má prepravná firma právo sa presvedčiť o skutočnom stave poškodenia, prípadne strate časti obsahu zásielky, je potreba zásielku vždy ponechať v pôvodnom stave - t.j. zachovať aj obalový materiál, v ktorom bola sporná zásielka doručená.
V prípade, že máte možnosť, poškodenú zásielku vrátane jej obalu a obsahu vyfoťte kvôli zdokumentovaniu vzniknutej škody.